Veelgestelde vragen

Wij hebben de meest gestelde vragen voor u op een rij gezet.

 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via 0342 - 745 770 of info@greengiving.nl.

 

Hoe moet ik bestellen?

U bestelt bij ons eenvoudig online: 

  1. Kies een product
  2. Vul uw gegevens in
  3. Controleer en bevestig uw bestelling of offerteaanvraag
  4. Upload uw logo of tekst

Na bestelling ontvangt u een digitale drukproef per mail, waarop u kunt zien hoe de producten worden bedrukt wordt met uw logo of tekst. Pas na akkoord start de drukkerij met het drukproces. 

 

Wat zijn de aanleverspecificaties voor de bedrukking van mijn bestelling?

U kunt uw logo aanleveren in Vector EPS, AI of hoogwaardige PDF. 

 

Wij werken alleen met PMS kleuren. Weet u niet welke PMS kleuren worden gebruikt in uw logo? Wij helpen u graag!

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • Betaling achteraf: Na levering van uw bestelling ontvangt u de factuur per email. De betaaltermijn is veertien (14) dagen. Wij behouden ons het recht om de bestelling vooraf (gedeeltelijk) te laten betalen.
  • Betaling vooraf: Particulier, organisaties zonder KvK nummer en organisaties uit het buitenland dienen vooraf te betalen. U ontvangt de proforma factuur per email. Na levering van uw bestelling ontvangt u per email de definitieve factuur. 
  • Betaling via iDeal: Het is mogelijk om uw bestelling direct veilig af te rekenen via iDeal. Na levering van de producten ontvangt u de definitieve factuur voor uw administratie.

 

Welke levertijden hanteren jullie?

Standaard levering van onbedrukte relatiegeschenken varieert van 2 tot 4 werkdagen. 

Standaard levering van bedrukte relatiegeschenken ligt tussen de 3 en 15 werkdagen (tenzij dit anders wordt aangegeven bij productinformatie en/of offerte).

 

U kunt ons ook altijd bellen voor informatie over levertijden. Spoedlevering is vaak op aanvraag mogelijk.


Levertijd wordt altijd gerekend vanaf goedkeuring van de digitale drukproef.

 

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Verzending is altijd gratis naar Nederland en België. Bij spoedlevering kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. 

Voor leveringen buiten de Benelux zijn de verzendkosten op aanvraag.

 

Kan ik een sample aanvragen? 

Kleuren of specificaties van getoonde producten kunnen afwijken van de werkelijkheid. Gaat u voor 100% safe? Bestel dan een sample. De samplekosten vindt u bij de producten. Plaatst u een bestelling naar aanleiding van het ontvangen sample? Dan worden de kosten van de sample in mindering gebracht op uw bestelling.

Als eerste op de hoogte van nieuwe items en acties? Meld je aan op de nieuwsbrief.