Alles over betalen

Hoe kan ik betalen?

  • Achteraf: na levering van de bestelling ontvang je de factuur per email. Je kunt dan via online bankieren of overschrijving betalen. Wij behouden ons het recht om de bestelling vooraf (gedeeltelijk) te laten betalen.
  • Vooraf: particulieren, organisaties zonder KvK-nummer en bepaalde organisaties uit het buitenland dienen vooraf te betalen. Ook onbedrukte orders dienen vooruitbetaald te worden. Je ontvangt de factuur per e-mail voor de levering.
  • Direct online: je kunt de bestelling direct veilig afrekenen via iDeal, Visa, Mastercard of PayPal. Na levering van de producten ontvang je de definitieve factuur voor jouw administratie.

In welke gevallen moet ik vooruitbetalen?

Conform onze Algemene Voorwaarden kunnen wij vooruitbetaling vragen. Dit geldt in ieder geval in onderstaande situaties:

 

  • Orders zonder bedrukking;
  • Orders van particulieren;
  • Orders van organisaties zonder KvK-nummer;
  • Bestellingen met een orderwaarde boven €5.000 (50% vooruitbetaling).

De levertijd gaat in zodra wij het bedrag ontvangen hebben.

Wat is de betalingstermijn?

Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

Moet ik bij de bestelling mijn btw-nummer invoeren?

Nee, voor Nederlandse bedrijven is dat niet verplicht. Heb je liever wél een btw-nummer op de factuur, dan kun je deze in het daarvoor bestemde veld invullen.

Het lukt niet om mijn btw-nummer in te voeren. Wat nu?

Een foutmelding kan verschillende oorzaken hebben:

  • Het systeem heeft een storing waardoor het nummer niet gecontroleerd kan worden. In dat geval kun je je btw-nummer handmatig invoeren in het opmerkingenveld.
  • Het btw-nummer bevat een typefout. Check het dan voor de zekerheid nog een keer.
  • Je organisatie is niet btw-plichtig.

Je antwoord nog niet gevonden?

Kies hieronder onze eerste hulp bij brandende vragen